• https://digital.c2isante.fr/glpi/
  • http://test.nflalumni.org/
  • https://glpi.drimaes.com/
  • https://ankahair.com/wp-includes/
  • https://kmvholding.turist-kavkaz.ru/
  • https://mfbm.bangsamoro.gov.ph/
  • https://cesu.cps.sp.gov.br/
  • https://binaes.cultura.gob.sv/
  • https://astroline.myprm.com/css/
  • https://sorobanaqvn.edu.vn/
  • https://pusatbahasa.hamzanwadi.ac.id/vendor/gacor/
  • http://glpi.uniples.com/
  • https://pasca.widyatama.ac.id/app/maxwin/
  • https://helpdesk.groupe-hasnaoui.com/
  • https://smanegeri1sukoharjo.sch.id/
  • https://ramateknik.unpam.ac.id/
  • https://ph.bild.mx/
  • https://kanjana.nangrong.ac.th/
  • https://gedeg.desa.id/captcha/
  • https://banjarmulya.desa.id/piramida-penduduk/
  • https://www.alnama-om.com/panen99/
  • https://fgos-ovz.herzen.spb.ru/
  • http://blog.akhdani.co.id/
  • https://ria.inta.gob.ar/
  • https://example.nflalumni.org/
  • https://everglades.nflalumni.org/
  • ВАСПИТНИ РАД У ДОМУ УЧЕНИКА

    ВАСПИТНИ РАД

    Breadcrumbs

    Дом ученика средњих школа Чачак је педагошки обликована средина и заједница која за основну делатност има васпитање које се догађа у интеракцији између ученика, васпитача и свих оних који чине социјални амбијент Дома.

    Циљеви васпитног рада су:
    • обезбеђивање оптималних услова за додатно и квалитетно образовање и васпитање ученика
    • оспособљавање ученика за успешно функционисање у условима одвојености од породице и сналажење у различитим проблемским ситуацијама
    • подршка развоју личности ученика у складу са личним потребама и индивидуалним карактеристикама и интересовањима
    • јачање компетенција ученика које доприносе социјалној интеграцији
    За школску 2023/2024. годину васпитни рад је организован у 11 васпитних група које у просеку имају по 23 ученика.
    Васпитном службом руководи координатор Драгана Ћусловић
    Васпитачи
    У Дому ученика средњих школа Чачак смештено је 232 ученика распоређених у 11 васпитних група којима руководе домски васпитачи који поред руковођења васпитним групама задужени су и за организовање културно-забавног живота и ваннаставних активности у дому, они су распоређани по објектима:
     
    Нови дом (Ул. цара Душана бб)
    1. Олгица Крстовић,  задужена за рад секције Стони тенис;
    2. Драгана Андрић, задужена за рад Етно секције (етно музика и певање) као и Фолклорне секције;
    3. Милица Ћосић,
    4. Дијана Крсмановић, задужена за рад Ученичког парламента као и секције Модерног плеса;
    5. Александра Ковачевић, задужена за рад Одбојкашке секције;
    6. Елени Миленовић, задужена за рад Креативне радионице
    7. Братислав Бежанић; задужен за рад Новинарске секције (лист Домац) као и Литерарне и рецитаторске секције;
    Стари дом (Учитељска бр.8):
    1. Тања Гавриловић, задужена за рад Ликовне секције и Шаховске секције;
    2. Јасмина Оцокољић, задужена за рад секције Популарна музика;
    3. Надица Мајсторовић, задужена за рад Драмске секције;
    4. Александар Аџемовић; задужен за рад Фудбалске и Кошаркашке секције.
     
    Они воде рачуна о узрасним карактеристикама ученика и индивидуалним разликама међу њима, прате њихове потребе, интересовања, могућности, актуелна дешавања и у складу са тим бирају одговарајуће садржаје васпитног рада и начине на који ће га реализовати. Кад год је могуће васпитачи подстичу иницијативност, партиципацију и тимски рад ученика. Укључују их у организацију активности у Дому и мотивишу да искористе културну и спортску понуду локалне средине.
    Васпитне теме које васпитачи реализују, могу се груписати у четири области:
    • помоћ ученицама у адаптацији на нову средину
    • помоћ и подршка ученицима у учењу и школској успешности
    • подстицање развоја животних вештина
    • подстицање активизма и партиципације
    У оквиру педагошког рада, васпитач прати развој ученика у својој васпитној групи и брине о њима. Он индивидуално разговара са ученицима, обавља разговоре са групом и усмерава процесе у формирању колектива и интервенише у случају конфликтних ситуација. Васпитач има увид у понашање ученика, спроводи одредбе кућног реда и стара се о дисциплини у Дому. Када обавља послове дежурства, васпитач ради са свим ученицима Дома.
    Васпитачи су ангажовани и на организацији домских секција и активностима и на подстицању ученика да квалитетно проведу своје слободно време.